Wednesday, October 22, 2008

你可以不要烦我吗

你懂我也很忙吗?
你懂我不是很会画画吗?
你知道你花一个小时画完的东西,我可能要花三个小时吗?
你很烦咧!
一直烦我!!!
你可以不要一直吵我妈?
我只想安安静静做我的功课!
就这样简单罢了!
不要一直给我麻烦。
我真的没有剩很多时间了。
所以我求你,我拜你了。
不要再烦我。

xxxx

还有,我要骂死昂格斯先生。
你去死啦!
把那个烂摊子丢来给我。
害那个人一直烦我。
以后你不要他烦你,请你找别人做替死鬼!
不要找到我头上来!
不要害我做不完我的东西!
最衰就是你,你嘴巴很多。
为什么你要跟他讲这么多。
弄到他现在一直烦我。

xxxx

我现在很生气!很烦!很不爽!
尤其是那个还在睡觉的昂格斯先生,现在睡到很爽!
我在这里suffering!
史特!!!

2 comments:

昂格斯先生 said...

actually is not me throwing bagpack to you. Is that he think you are very "skillful" in photoshop. i said i in ok state and you are a little better then me. and i have even mention that you also in "average state"(just don't want him to border you). he since haven't get it lo.

one thing also he is not considerate because he didn't understand other's situation but his own only....haiz

V.P. said...

ya! that's why i feel it's annoying!
sry for the rude message.
i was just uncontrollable...