Saturday, October 11, 2008

究竟明唔明

我知我唔會係最好嘅嗰個。
有D嘢我根本唔需要去爭。
因為我明白乜叫先天不足。
唔好同我講我已經好好。
事實就係我根本唔夠好。
我明白有D嘢唔係我可以控制嘅。
亦都明白人要知足。
但係點解我會覺得難受?

xxxx

如果我係一個冇感覺嘅人就好。
我就唔需要去承受不開心嘅感覺。
雖然個代價可能好大,就係是去開心嘅感覺。
但係已經唔重要,因為我只係一個普通嘅人。

xxxx

點解一次機會都冇?
點解我咁冇用?
點解我成日做錯嘢?

xxxx

究竟明唔明?
我要嘅唔係呢D。
究竟知唔知?
我喺度諗緊乜。
我唔想做"不要以為自己什麼都不是"後面嗰個人...

4 comments:

Anonymous said...

hu said that u dun haf any chance...
hu said that u r useless...
hu said that u always do the wrong thing...

believe in urself...
find back ur confidence...
u r who u r...
juz as me...
I m hu i m....

雪小姐 said...

唔明~~~

可以翻译成华文吗?

Casuarina 卡卡 said...

我明~
百分之二百明解~
我諗 人真係需要经历多滴嘢 先至明白人生有好多无可奈何~

V.P. said...

to genie:
thx, trying to make everything better, hope that my confidence will come back soon.

to xue ting:
no need to translate lah~~~
just forget it, haha!

to 坤女~盈 :
u r right~
life is always like that.
when u gain sth, u lose sth at the same moment~