Friday, October 28, 2005

夜曲

隔o左咁耐先至寫,唔知o個感覺係唔係一樣冇變,同之前一樣.
之前一聽到呢首歌,就好有感覺,深深咁被感動.
聽緊呢首歌,淡淡o既悲傷不斷咁侵占我o既知覺,直到麻木.
想喊,突然間發現,原來我已經冇晒眼淚.
係唔係應該覺得高興,仍然可以每日睇見你.
係唔係應該覺得慶幸,仍然可以每日睇見你燦爛o既笑容.
我唸,上天已經對我不薄.
o係o度唸如果有一日,我真係離開o左,你會晤會為我傷心,你會晤會為我流下一滴眼淚.
應該唔會o卦.以家o既你恨唔得我即刻消失o係呢個世上.
為你彈奏蕭邦的夜曲,紀念我死去的愛情...
無奈,我唔識彈琴,更唔識蕭邦o既夜曲,無法紀念我死去o既愛情.
跟夜風一樣的聲音,心碎的很好聽...
我聽得見,心碎o既聲音,就好似尋日發生o既事一樣,一樣咁真實.
我給的思念很小心...
將思念收好,我將佢埋o係我心理面,最深處o既地方.
對你心跳的感應還是如此溫熱親近...
太多o既回憶,不斷咁閃過腦海.我,冇法忘記.
一切已經過去,再懷念亦都係徒然.
但...叫我點忘記...忘記你o既好?
我o既思念,你唔會知道.
我o既悲傷,你唔會知道.
知道又點,事實亦都唔會因此改變,只會令你被過去絆住,你唔想再記起o既過去.
失去你,愛開始分明.
失去你,還有甚麼是好關心.
失去你,淚水混濁不清.
失去你,我連笑容都有陰影...

No comments: