Thursday, June 05, 2008

A and B

A:你知唔知鍾意一個人o既感覺... 係點o架?
B:知... 見唔到佢個心會囉囉亂,見到佢個心又會卜卜跳,
  同佢傾計明明開大冷氣都會成頭大汗,想開口約佢去街,
  但係講完hello... 又唔識講落去啦...
A:傻瓜... 呢D都只係算o岩o岩鍾意o者,
  真正鍾意一個人,唔係咁o架...
A:愛一個人,你會將所有最好o既o野都留返俾佢...
  你睇每一本好好睇o既小說,你會專登買多一本,
  等佢悶o既時候攞俾佢睇...
  你食過一件好好味o既cheese cake,你會記住o個份味道,
  o係佢得閒o既時候,整俾佢食...
  你睇緊一部好好睇o既電影,明明睇到一半,
  你都會離開戲院,因為你想佢陪自己再入場睇埋o個段戲...
B:咁做你男朋友都幾幸福丫,但係講o左咁耐都未見佢o黎接你o既?
A:我同佢分o左手半年啦...

xxxx

B:曾經有一個女仔,佢教我鍾意一個人應該係點,
  佢話... 你越去愛一個人,越會好快咁無o左自己...
  佢仲話自己唔會再鍾意人,因為佢唔想再每段感情o既結局,
都係一無所有...
  但係,我好有信心咁話比佢聽,
  你下一段感情o既結局,一定會好幸福、好快樂
  佢聽完,好唔相信咁望住我,問我點解
  我鼓起勇氣同佢講,因為... 我鍾意o左你...

No comments: