Thursday, September 13, 2007

时间颠倒

我现在的作息时间已经颠倒了。
现在下午四点多我放学过后(有时是傍晚)是我睡觉的时间。
然后晚上十一点开始到第二天早上的五六点是我作功课的时间。
所以我不喜欢别人在我睡觉的时候打扰我,因为这样会导致我晚上没有精神作功课。
而且我现在睡觉的时间很有限。
所以各位,有事找我请在半夜,没有事请不要在下午到傍晚的时间吵我。
因为通常那个时间我在睡觉。
这篇才本来想晚上打的,可是突然间很有feel要打。
因为我昨天就是给某人抓住讲话,害我没有睡到午觉。
结果晚上累到鬼样,做不到功课。
所以我昨天晚上浪费了,没有做到功课。
ok,就是这样。
我要去睡觉了。

7 comments:

Treasure Explorer said...

This is not good for ur health leh!!

雪小姐 said...

haiz~~~~我们都是他们爱情的受害者~
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

V.P. said...

to Treasure Explorer :
i'll try to keep myself healthy...
dun worry...

to 雪。傻傻:
i am too tired to face them...
such a troublesome couple...
shit! always waste my time.

Anonymous said...

haha, we are so similar.
my activity time is 4pm to 4am,
resting time is 4am to 4pm,
wakaka~~~

V.P. said...

to zero:
haha, we are always similar one ah...
cos i can always see u online when i am online...
but many ppl didnt see me online as i appear offline...
how is ur life there?
seems very kampung there...

Anonymous said...

wei~ur studies there so bz a??
lots of homework to be done?
take k a~
i think u can affort to fall sick.
anyway...i'l b back in jb in oct for 3 weeks.
if ur back can jus give a call,
long time didnt meet you aready.

V.P. said...

ok. if i go back on that time, i sure will call u.
u take care too.
jia you!