Wednesday, November 14, 2007

就俾我放肆一下

除o左喊,我唔知道我仲可以做D乜。
我以為一切已經過去。
但係原來一切都係我自己一廂情願o既諗法。
有D o野我以為我放得低,但係當事情發生o既時候,我先至發現我有幾不知所措。
對我o黎講,實在太突然。
一時之間,我唔知要用點樣o既心情o黎面對呢件事。
好似霎時間我失去o左成個世界。
感覺就好似就o黎窒息。
我覺得好辛苦。
好似突然之間失去o左呼吸o既能力。
我唔知呢個包袱我幾時先至可以真真正正放得低。
但係我知道,呢次我唔會痛好耐。
我會好快好返,一定會。
因為我已經學識點樣讓自己過得開心D。
我已經學識放過自己,俾自己一條生路。
日子仍然要過,我選擇開心咁過落去。
妳一定要加油,一定要過的開開心心。
妳要記住,無論發生D咩事,我永遠都會o係妳身邊,幫助妳支持妳。
我唔會丟低妳一個人,因為妳永遠都會係我o既好朋友。

我一定可以撐落去,因為我係V.P.
V.P.係打唔死o既。
我諗一切都會好快過去。
我好快就會記返點樣微笑。
雖然依家我笑唔出。
但係相信我,I'll be alright soon.

1 comment:

雪小姐 said...

mus be happy ya~~~~