Monday, June 11, 2007

我需要改變

應該有好耐o既一段時間冇用廣東話寫blog。
突然之間好想以o甘o既方式o黎寫吓o野。
可能o甘寫比較有feel o卦。
最近心情都幾唔錯吓。
其實一直以o黎我都算係一個幾情緒化o既人。
心情係好容易受影響o個種。
所以有陣時D情緒起伏都幾大。
上一秒可以同你嘻嘻哈哈o係o度玩,下一秒成個人可以好down o甘坐o係o度。
呢D都係題外話。
我想講o既係雖然我平時係一個唔嗲唔吊o既人。
但係,有D o野我係好著緊o既。
妳睇唔見,並唔代表我唔擺o係o個心o度。
有陣時,真係好憎自己o既無能。
好多o野我根本幫唔上忙。
睇到你唔開心都唔知應該點做先至可以令妳開心返。
睇到你心情煩躁又唔可以同妳分憂。
所以我同自己講,我一定要變得更強。
我唔想做一個乜o野都做唔成o既廢人。
我都想係妳心目中做一個有用o既人。
做一個可以依賴、依靠o既人。
但係,距離我o既目標,應該仲有一段好長o既距離。
仲有一個月就要去讀書,或者俾我一D時間去出邊闖闖,我會有所改變。
o個個係以個遙遠o既夢想,雖然我都知我(永遠)唔會達成。
但係我依然想試一試。

17-9
妳快樂嗎?
這兩天我很擔心...

No comments: