Saturday, July 15, 2006

時間唔夠用

"你睇吓o個o度粒星星,o個粒咧,最細o個粒咧。我聽人講,天上邊有一個好細好細o個星,上邊淨o係住著一個小王子,佢每日就淨係照顧住佢最愛o既一朵花。"
曾經好鍾意呢首歌前面o既O.S.,聽落去就好有感覺。
o個細路仔把聲,被人一種好舒服o既感覺,尤其係講緊o個故仔o既時候。
每次心情有D煩躁o既時候,都會聽返呢首歌,《深藍色的情書》by 後弦。
最近,情緒波動有D大,自己都唔知點解。
可能係因為最近忙過頭o卦。
今日仲衰,被我o地親愛o既班長,整到我o既嘴唇流血不止。
直呈係痛到我當場飆涙,成個gas桶咁硬o既水樽就咁打中我把口。
不過,我亦都不會介意o既,因為佢已經同我道歉o左,而且佢又唔係故意o既。
最近,成日都o係o度忙功課,都冇乜時間睇戯。
download埋一大堆戯,都未有時間去睇。
時間啊!時間!
點解,我總係覺得你不夠用???
點樣先至可以將一日裡面o既時間變多D?
我真係冇剩幾多時間可以俾我去o徒...
如果,我仲唔把握時間,我畢業之後就死梗啦!!!
依家,可唔可以畢業都係一個問題...
總而言之,努力就係啦(如果我想畢業o既話)!

No comments: